سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سمند نیوز

معایب کاپ قاعدگی

یک کاپ قاعدگی می تواند معایب زیر را داشته باشد با مرجع سایت همسرتایم :

می تواند کثیف باشد
ممکن است وارد کردن یا برداشتن آن سخت باشد
ممکن است پیدا کردن تناسب مناسب دشوار باشد
ممکن است باعث واکنش آلرژیک شود
ممکن است باعث تحریک واژن شود
فنجان های قاعدگی ممکن است گزینه ای مقرون به صرفه و سازگار با محیط زیست باشند، اما هنوز باید چند نکته را در نظر داشته باشید:

برداشتن فنجان می تواند کثیف باشد. ممکن است در مکان یا موقعیتی قرار بگیرید که برداشتن فنجان را دشوار یا ناخوشایند کند. این بدان معناست که ممکن است نتوانید در طول فرآیند از ریختن آن جلوگیری کنید.
قرار دادن یا برداشتن آنها ممکن است سخت باشد. ممکن است متوجه شوید که هنگام قرار دادن فنجان قاعدگی، چین‌خوردگی مناسبی ایجاد نمی‌کنید. یا ممکن است به سختی پایه را فشار دهید تا فنجان را به سمت پایین و بیرون بکشید.
پیدا کردن تناسب مناسب می تواند سخت باشد. فنجان های قاعدگی برای همه یک اندازه نیستند، بنابراین ممکن است پیدا کردن تناسب مناسب برای شما دشوار باشد. این بدان معناست که ممکن است مجبور شوید قبل از پیدا کردن برند مناسب برای خود و واژن خود، چند مارک تجاری را امتحان کنید.
ممکن است به مواد آلرژی داشته باشید. اکثر فنجان های قاعدگی از مواد بدون لاتکس ساخته شده اند، که آن را به گزینه ای عالی برای افراد مبتلا به آلرژی به لاتکس تبدیل می کند. اما برای برخی از افراد، این احتمال وجود دارد که مواد سیلیکونی یا لاستیکی باعث واکنش آلرژیک شوند.
ممکن است باعث تحریک واژن شود. اگر فنجان قاعدگی به درستی تمیز و مراقبت نشود، ممکن است واژن شما را تحریک کند. همچنین اگر فنجان را بدون روغن کاری وارد کنید ممکن است باعث ناراحتی شود.
ممکن است احتمال عفونت افزایش یابد. فنجان قاعدگی را خیلی خوب بشویید. بشویید و بگذارید خشک شود. از فنجان قاعدگی یکبار مصرف مجدد استفاده نکنید. بعد از آن دست های خود را بشویید.