سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سمند نیوز

آیا آن روزهایی را دارید که با خود بگویید: "من به مدرسه احتیاج ندارم" یا آن روزهایی که احساس نمی کنید از تخت بیرون بیایید؟ شما تنها نیستید ، اما عملکرد خوب در مدرسه باعث می شود زندگی دلخواه خود را در جاده ها داشته باشید. کارهای زیادی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا انگیزه خود را در مدرسه حفظ کنید.
زندگی را که می خواهید در بزرگسالی تصور کنید تصور کنید. ممکن است مدرسه به صورت روزمره خسته کننده باشد و بعضی از کلاسهای شما ممکن است در حال حاضر احساس بی اهمیت بودن کنند ، اما به یاد داشته باشید که بدون مدرسه ، در بزرگسالی نمی توانید زندگی مطلوبی را داشته باشید. مطالعات نشان داده است که جوانانی که برای رسیدن به اهداف مشخص تلاش می کنند ، از دستاوردهای بالاتری برخوردار هستند و از رضایت از زندگی برخوردار هستند. [1] لیستی از مواردی را که می خواهید در بزرگسالی برای خود فراهم کنید بنویسید. برخی از مواردی که می خواهید در بزرگسالی بخواهید شامل موارد زیر است:
جهانگردی
حمایت از خانواده
رانندگی با ماشین خوب
خرید بلیط فصلی برای تیم ورزشی مورد علاقه خود
داشتن پول اضافی برای دیدن کنسرت ها ، بیرون غذا خوردن در رستوران های شیک ، دیدن نمایش ها و .



مهارت های مورد نیاز شغل رویایی خود را در نظر بگیرید. شما می خواهید شغلی را که بزرگ شدید دوست داشته باشید ، پس وقت خود را در مدرسه اختصاص دهید و مهارت های لازم برای به دست آوردن آن شغل را آماده کنید.
لیستی از تمام مشاغلی که می توانید در آن احساس خوشبختی کنید ، تهیه کنید.
برای هر شغل ، مهارت هایی را که برای انجام خوب آن کار نیاز دارید ، ذکر کنید.
آن مهارت هایی را که با کلاس ها و باشگاه ها در مدرسه آماده می شوند و شما را برای کار رویایی آماده می کنند.
در آن کلاسها سخت کار کنید. به آن باشگاه ها بپیوندید. بدانید که سخت کوشی در مدرسه زندگی حرفه ای را در اواخر زندگی تضمین می کند.



از فرصت های اجتماعی استفاده کنید. این بدان معنا نیست که شما باید از طریق کلاس صحبت کنید یا یادداشت بردارید ، اما به این معنی است که با در آغوش گرفتن همکلاسی های خود ، مدرسه لذت بیشتری ببرید. فقط بدلیل اینکه در مدرسه هستید ، برخورد بد و بدخلقی نداشته باشید. از همراهی همکلاسی های خود لذت ببرید و حتی ممکن است خود را در انتظار مدرسه ببینید.
از زمان خرابی خود در مدرسه به خوبی استفاده کنید. وقت ناهار و زمان بین کلاس زمان خوبی برای شارژ مجدد انرژی قبل از کلاس بعدی خود با خندیدن خوب با یک دوست است.
به باشگاه ها و تیم های بعد از مدرسه بپیوندید تا افرادی را پیدا کنید که با علایق شما مشترک هستند.



زمان مطالعه خود را برنامه ریزی کنید. اگر خود را برای موفقیت در مدرسه تنظیم نکنید ، هر روز از روبرو شدن با آن متنفر خواهید شد. بنابراین شما باید سخت تلاش کنید. با ایجاد یک برنامه منظم برای بعد از مدرسه و آخر هفته ، نمرات خود را بالا می آورید ، اعتماد به نفس خود را بهبود می بخشید و بیشتر از مدرسه قدردانی می کنید.
یک روال الگو را تنظیم کنید. افراد موفق معمولاً به کارهای روزمره خود ادامه می دهند تا به آنها در ادامه کار و رسیدن به اهدافشان کمک کنند. [2] .
ممکن است در طول هفته تغییراتی وجود داشته باشد - به عنوان مثال ، شما ممکن است در سه شنبه ها و پنج شنبه ها باشگاه داشته باشید یا تمرین کنید ، اما سایر روزها اینگونه نیست. اما هر هفته ، باید بدانید که هر روز چه انتظاری دارید.
هر از گاهی به خودتان استراحت دهید. مطالعات نشان داده است که وقتی احساس می کنید می خواهید بسوزانید ، برای شارژ مجدد کمی استراحت به بهبود بهره وری شما کمک می کند.